Топ 4 книги, издадени през месец Юни

Да, този месец не е Топ 5+1, а Топ 4. Защо? Ами защото нямаше толкова много издадени книги (или просто не ми се търсеше).
Та, да започваме!

Четвъртото място заема новата книга на Рейнбоу Роуъл, а именно "Прикачен". В Интернет датата на публикуване е 25 юни, но вече може да бъдее поръчана онлайн. Това издаване ми дава още една причина да прочета книгите на Рейнбоу!
В България книгата се издава от Егмонт.

Бронзът отива за една новоизлязла българска книга с фантастични елементи, свързани с древните траки. Това е дебютният роман на Радко Пенев "Ритуалът". Много ме радва факта,  че българските автори започват все повече да се обръщат към нашенската митология, която хич не е безинтересна. След уникалната Весела Фламбурари и Краси Зуркова, още един нов писател започва да твори в тази сфера, а това е страхотно!
Можете да я намерите на рафтовете на Сиела (моето любимо издателство).

Със сребърен медал този месец се окичва второ произведение от Егмонт. Това е продължението на нашумялата "Тъмна дарба" - "Неизчезваща" от Александра Бракен. Историята ме грабна още когато прочетох резюмето на първата книга от трилогията и след излизането на втората, ще бъде престъпление, ако не я захвана.
Книгата е на пазара от 18 юни.

И на първо място слагам заключителната книга на една (отново) много известна книга, чийто филм можете да гледате по кината от утре, 24 юни - "Аз преди теб" от Джоджо Мойс. Продължението се казва "След теб" и нямам търпение да се сдобия с нея и да я започна!
Toва беше всичко от мен за днес. Очаквайте скоро ревюто на неповторимата дебютна книга на Георги Бърдаров  "Аз още броя дните", както и моя June Wrap-Up & July TBR. Чао!


Коментари

Популярни публикации