Mid-Year Book Freak Out Tag

Да, средата на годината е! И да, аз съм тук с нов пост!
Първо, искам да се извиня за това усилено качване на постове, просто не мога да се сдържа. Много ми е приятно да пиша тук, но, обещавам, че скоро ще поспра леко... леко!
Да започнем тага!

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2016.
Тук може би ще кажа "Вината в нашите звезди" от Джон Грийн. Знам, че напоследък много често я споменавам, но тя е наистина една страхотна книга, която заслужава вниманието на всеки.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2016.
За тази категория избирам "Бунтовници" от Вероника Рот. Уникално продължение с блестящ край!
3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.
Ха-ха! Откъде да започна?!
Тук ще изброявам доста. "Аз още броя дните" от Георги Бърдаров, "Двор от мъгла и ярост", "Скритият оракул"...

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината.
Не съм се замислял. С нетърпение чакам "Carry on" от Рейнбоу Роуъл, но за други не се сещам сега.
5.Най – голямо разочарование.
Хм... Не помня да съм се разочаровал чак толкова тази година. Може би от "Бялата врана" от Маркъс Седжуик. Очаквах много повече от нея.

6.Най – голяма изненада.
Тук аз отговарям с "Предани" от Вероника Рот. Третата книга от поредицата беше тази, от която очаквах най-малко, а ми даде най-много. Много хора ми казваха, че е ужасна и т.н., но аз я харесах (въпреки че в повечето пъти двете гледни точки ме дразнеха, бяха ненужни).

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб).
Определено Касандра Клеър. Книгите ѝ ме накараха да пищя от радост и от "кеф" - мразя тази дума. А сюжетните обрати... за тях да не говорим!

8.Нов герой, по когото си падаш.
Клеъри от "Реликвите на смъртните" засега оглавява списъка.

9.Най – нов любим герой.
Саймън от "Реликвите на смъртните". Добър човек и добър приятел.

10.Книга, която те е разплакала.
Спомням си, че плаках доста на "Грегор и шифърът на ноктите" от Сюзан Колинс, "Предани", "Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак и още доста, които не мисля да изброявам.

11.Книга, която те е зарадвала.
Пак я споменавам, но на мен това не ми пречи. "Вината в нашите звезди" от Джон Грийн.

 12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година.
Тази година не съм гледал чак толкова нови филми. Наскоро гледах (за 55-и път) филмите по поредицата "Игрите на глада". 

13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината.
Добре, тук става малко по-лесно. Защо ли? Защото стартирах блога си съвсем наскоро (19 май) и имам само 4 ревюта (засега). Но най-много ми хареса това на "Град от кости" от Касандра Клеър по две причини. 1, това беше първото ми ревю тук. И 2, ТОВА БЕШЕ ПЪРВОТО МИ РЕВЮ ТУК!

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а).
Определено много ми харесва корицата на "Аз още броя дните" от Георги Бърдаров, която започнах вчера и засега е страхотна. С нея върви и "Гневът и зората" на Рене Ахдие, която не съм започнал все още, но корицата е уникална.

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината.
Много искам да прочета поредицата "Разбий ме" от Тахере Мафи, както и "Игра на тронове" от Джордж Р.Р. Мартин - искам да започна сериала!

Е, това беше за днес от мен! Чао!

Коментари

Популярни публикации