Hunger Games Appreciation Month | What if...

Здравейте!
Ето че дойде времето за първия пост от серията Hunger Games Appreciation Month. За тазседмичното писане избрах темата What if... или Какво би било, ако... Според мен това е едно много интересно заглавие, по което може да се разсъждава по цели дни. Така че да започваме бързо, за да свършим до края на деня.
Внимание: Постът съдържа препратки към сюжета и може да навреди на хората, които не са чели книгите. Където има спойл ще слагам звезда (*) и който не е запознат с историята, може да прескочи този въпрос.

 1. Какво би било, ако книгите бяха станали сериал, а не филми?
Би било меко казано УЖАСНО РАЗТОЧИТЕЛНО! Да, след (по мое мнение) добрата интерпертация на книгите на Касандра Клеър в "Ловци на сенки: Реликвите на смъртните", чийто първи сезон завърших съвсем наскоро, промених коренно мнението си за сериалите. Но някак си Игрите на глада са създадени за филми. Би станало нещо от рода на "Дързост и красота", но с малко по-малко епизоди.

2. Какво би било, ако "Сойка-присмехулка" беше станала само в един филм?
И тук отговорът ми е отрицателен. Не съм голям фен на последната книга и на първият филм по нея, но в тях се съдържат много ключови моменти, а и няма излишни действия, които да премахнеш, ако от 6 часа (общо) трябва да направиш нещо на половина по-малко.

3. Какво би било, ако кастът на филмите беше друг?
Тук мнението ми е смесено. Харесвам главните актьори. Мисля, че те са много наясно с ролите си и си пасват идеално. За някои от второстепенните герои не съм много сигурен. Например актрисата на Прим, сестрата на Катнис. Да, красива е, няма спор. Но просто не се въплати чак толкова в ролята си, според мен. Не знам...

*4. Какво би било, ако Катнис не беше спечелила Игрите?
Е, за първи път в този пост давам положителен отговор. Аз съм странна птица и ОБОЖАВАМ огромните plot twists или сюжетни обрати. А това би бил един огромен такъв. И би ми харесало. Би ми било много интересно какво би станало след като Катнис умре.
Но в същото време това би бил краят на поредицата и това би била единствена книга, което е наистина гадно за една фентъзи история. Но пък може тогава да се намери някой друг, който да се окаже героя на поредицата, не знам. Раздвоен съм!

*5. Какво би било, ако Пийта бе умрял?
Тук вече не е чак толкова катастрофално. Катнис просто ще си стои с Гейл и това е.

6.Какво би било, ако Катнис... беше момче?
Не... не знам какво измислих току-що!
Не мисля,че ме интересува чак толкова пола на Катнис, но може бу по-добрият вариант е да си остане момиче. Това някак си придава нещо необичайно - все пак повечето пъти по-силният пол е... ами, героичния. А това противопоставяне и доказване, че едно момиче може да се изправи пред цяла държава, е страхотно!

7. Какво би било, ако Катнис беше от друг окръг?
Е, според мен не би било чак толкова добре, защото окръг 12 през цялото време се смята за слабия окръг. И тук става както и при пола, защото по-слабият се оказва по-силен от силния.

Това беше днешният пост. Както гледам, това си е истински ТАГ, което мисля, че може да се сметне за първия ми оригинален такъв.
Благодаря за четенето и ще се видим много скоро!
Чао!
 

Коментари

Популярни публикации